همایش برند اورلین و اگزاسین استان یزد فارمد سلامت سینا 1402


همایش داروخانه های استان یزد از سری همایش های استانی داروخانه های سراسر کشور به میزبانی شرکت داروسازی فارمد سلامت سینا در روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه 1402 با حضور چهل نفر از داروسازان محترم این استان در شهر یزد برگزار گردید.در این همایش کلیه محصولات تخصصی لاین پوستی شرکت فارمد سلامت سینا معرفی شد. از موضوعات حایز اهمیت در این نشست بازخورد بسیار خوب محصولات فارمد سلامت سینا از سوی داروسازان و داروخانه های این استان و بیان رضایت بالای پزشکان و متخصصان در شهر یزد بود.با توجه به افزایش فراوانی ابتلا به انواع اگزما و خشکی های پوستی ناشی از شرایط اقلیمی و آب و هوای این منطقه از کشور، نیاز به وجود محصولات با کیفیت و اثربخش در بهبود علائم خشکی پوست و اگزما بسیار پر اهمیت است. شرکت فارمد سلامت سینا با تنوعی گسترده در تولید انواع محصولات تخصصی رطوبت رسان پوست و مؤثر در کنترل و کاهش علائم انواع درماتیت آتوپیک و خشکی های مزمن پوستی همواره پیشرو بوده است.
در این همایش کلیه محصولات تولید شده از برندهای مختلف شرکت فارمد سلامت سینا به ویژه کرم رطوبت رسان و آبرسان تخصصی کامفورت و همچنین محصولات کنترل اگزمای پوست کودکان و بزرگسالان مورد توجه پزشکان و داروسازان محترم این شهر قرار داشته و با توجه به نظرات مثبت و رضایت بالای مصرف کنندگان توانسته نیاز افراد و بیماران را برطرف نماید.
در این نشست معرفی محصول تخصصی و جدید “بالم رفع شقاق سینه” از برند “اگزاسین” با استقبال داروسازان محترم روبرو شد. این محصول دارای فرمولاسیون فاقد لانولین و ترکیبات نگهدارنده و مضر بوده و برای نوزاد کاملا ایمن است و این امکان را برای مادران فراهم می سازد تا بدون نیاز به شستشو در دوره شیردهی از این محصول استفاده نمایند.
بالم رفع شقاق سینه اگزاسین با بهره گیری از طراحی فرمولاسیون منحصر به فرد با ترکیبات طبیعی بازسازی کننده و احیاء کننده پوست سبب ترمیم شقاق و ترک های سینه شده و با حداکثر اثر بخشی در بهبود و التیام آن مؤثر است.شرکت فارمد سلامت سینا مفتخر است که توانسته با تکیه بر دانش روز و تولید محصولات تخصصی گامی مؤثر در جهت ارتقاء سطح سلامت جامعه به ویژه مردم شریف استان یزد بردارد.
در این نشست از داروخانه های استان یزد که در جهت دسترسی عموم مصرف کنندگان به محصولات در این استان خانواده بزرگ فارمد سلامت سینا را همراهی می‌کنند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *