درباره

 فارمد سلامت سینا

شركت دارویی فارمد سلامت سینا به عنوان تولید کننده محصولات دارویی ، مکمل، فرآورده طبیعی و محصولات بهداشتی – درمانی همواره در تلاش برای سربلندی ایران اسلامی ، پایداری و حرکت رو به جلوی کشور عزیزمان، همچنین برافراشتن پرچم اقتدار و سربلندی در صنعت دارویی کشور خواهد بود. همچنین ایجاد بستر تفکر و رشد مستمر را در دستور کار قرار داده ایم تا بتوانیم این مسئولیت بزرگ را به نحو شایسته به انجام برسانیم. گروه دارویی فارمد سلامت سینا با پشتوانه علم و فناوری، نیروهای متعهد و همکارانی دلسوز تلاش می کند تا بهترین محصولات را برای مردم کشور عزیزمان تولید و در آینده نزدیک به دیگر کشور های جهان صادر نماید .

 

محصولات مراقبت پوست

مشاهده محصولات

محصولات طبیعی

مشاهده محصولات

مکمل های غذایی

مشاهده محصولات

محصولاتی لایق هر ایرانی

فارمد سلامت

با هر سنی با هر سبک زندگی

محصولات بانوان

محصولات آقایان

محصولات کودکان

 کاتالوگ دیجیتال

دریافت کاتالوگ محصولات بر روی موبایل و یا در ایمیل شما 

برند تجاری

برندهای
تجاری

هدف ما سلامتی و بهبودی کامل شماست

محصولات تحت برند اورلین، شامل انواع محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست ویژه ای است که با استفاده از مواد طبیعی و ارگانیک، سلامت و زیبایی را به پوست باز می گرداند. اورلین برای هر مصرف کننده ای با توجه به سن و شرایط و نیازهای هر پوست، محصول خاصی را پیش بینی و ارائه می کند.

اورلین

برند اگزاسین شامل محصولات بهداشتی و مراقبت از پوست است که استفاده از آنها برای تسکین پوست های خشک، حساس و ملتهب کمک شایانی می نماید. محصولات برند اگزاسین ضد آلرژی بوده و صرفا از مواد موثره طبیعی و فاقد هرگونه اسانس، رنگ، کورتون و پارابن تهیه می شوند. این محصولات برای مصرف روزانه انواع پوست، ایمن و مفید بوده و با توجه به نیازهای پوست جهت تسکین، رفع خارش و التهاب و همچنین حفظ ساختار طبیعی سد دفاعی پوست ارائه شده اند.

اگزاسین

محصولات برند یوهلث برای ارائه راه حل های ایمن و سالم تغذیه ای جهت تامین نیازهای اساسی و رفع کمبودهای غذایی عموم مردم تهیه شده است. محصولات سلامت محور برند یوهلث، با بکار بردن مواد مغذی و کمیاب در رژیم غذایی مانند ویتامین ها، املاح معدنی، آنتی اکسیدان ها و لیپیدهای ضروری سعی در ارتقاء سطح سلامت، پیشگیری از بیماری های شایع و بهبود کیفیت زندگی دارد.

یوهلث